Startsidan   Om projektet   Kontakt Beställ Arkiv  


Mångsysslaren Jossan

Den mångsyssliga sidan i mig har visat sig igen. Här sitter jag i (älskade) K10 och gör klart layouten till kalendern, mailar, kladdar, tassar runt på tårna, twittrar(!!) och diskar efter mina fina klasskamrater. En sak kan jag säga er, de är bra på att samla glas från matsalen, men de är då inge bra på att diska efter sig! (Säg inget till mattanterna...)
 
Kidnappar en viss persons vantar gör jag också. Glömmer man kvar sina saker får man räkna med att man får leta efter det när man ska hämta det igen. Funderar på tt göra en skattkarta...
 
Måste ringa Håkan! Han är en sån där person som tar ledigt, till och med, från sin mail på helerna.
 
På måndag smäller det nog! Pang!


Åskådarnas tankar, frågor och åsikter

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv