Startsidan   Om projektet   Kontakt Beställ Arkiv  


Affischeringstider

 
Yes yes, nu har jag färdigställt en affisch som jag hoppas få sätta upp på sjukhuset här i Halmstad för att efterlysa folk som kan och vill medverka i och hjälpa mig med mitt arbete! Försöker just nu få tag i en kontaktperson på rätt avdelning som kan godkänna detta åt mig.
 
Jag ger mig själv två veckor med den här affischen och är det ingen som nappat innan det får jag ta till med plan B!
 
De efterlysta möblerna jag skrev om för ett tag sen har jag nog löst nu också! Kom ju på att det står både soffa och fåtöljer arkiverade hemma hos farmor och farfar som jag tänkte fråga om jag får låna. Vad som krävs då är någon, förslagsvis en pappa, som kan köra med och hantera ett påhakat släp på bilen och någon, förslagsvis en pappa här också och/eller en bror, som är stark nog att hjälpa mig att lyfta upp det på flaket också! :)
 
To be continued....


Åskådarnas tankar, frågor och åsikter

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv