Startsidan   Om projektet   Kontakt Beställ Arkiv  


Things are changing

Vi är hemkomna från Budapest sen några dagar och saker har nu ändrats. Inte på grund av Budapest, visserligen, men ändå. Jag har bestämt mig för att ändra planerna med projektet en smula. Då jag insåg (insåg på riktigt, liksom, eftersom det egentligen legat "in the back of my mind" hela tiden) att en enkel fotobok inte kommer att sälja så bra som man egentligen önskar har jag nu bestämt mig för att istället göra en kalender - en fotokalender. En bild för varje månad. En mustasch för varje månad. Konceptet kommer alltså vara det samma, det är bara själva utformningen som ändras.
 
Det är fredag idag och höstlovet börjar på måndag. Nästa vecka kommer då alltså att gå till att fota. Olika personer, olika scener, olika...ja... Det som dock behövs inför den veckan är en ny mustasch. Jag klippte sönder den första när jag skulle klä ut mig till Charlie Chaplin..
 
Delar med mig av ännu en dålig mobil-bild. Charlie Chapling look-a-like.


Åskådarnas tankar, frågor och åsikter

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv