Startsidan   Om projektet   Kontakt Beställ Arkiv  


Ge upp och det blir nåt' nytt

 
Har nog den konstigaste packningen i min resväska idag: en "Chaplin-hatt", en hårddisk (kanske inte jättekonstigt), en spegel, en mjölkskummare(!!), ett extra minneskort (inte heller så konstigt, kanske), två anteckningsböcker, gårdagens tidning, två lösmustascher. Och inte nog med det, jag svängde inom stan innan och gick in på caféer och resturanger och frågade om jag kunde låna en cappuchinomugg över dagen. Tur att Halmstad-bor är så snälla och trevliga! En snäll kvinna på en resturang sa till och med till mig att jag kunde behålla den då de precis hade bytt servis! Mission accomplished!
 
Igår satt jag och letade upp fina ordspråk som jag tänkte ha med i kalendern också. Plus att min bror gav mig en idé till en bild också. Hoppas andra tycker den är lite rolig som jag gör bara, haha. Börjar känna mig upprymd över allt det här. Jag är liksom på väg någonstans nu.
 
Så... Kan ni gissa vad jag ska göra idag?


Åskådarnas tankar, frågor och åsikter

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv