Startsidan   Om projektet   Kontakt Beställ Arkiv  


Uppklarande

 
Hej där ute!
 
Har tänkt på att skriva det här inlägget förr, men det har helt enkelt inte blivit av ännu.
 
Jag har märkt att folk, ända från början, har tolkat det som att jag ska göra en kalender som man ska hänga på väggen - alltså en väggkalender - och inte en "bokkalender" som är planen (som på de snabb-tagna bilderna ovan).
 
Jag vill göra en kalender som man kan använda till vardags, som många använder och behöver. Den ska vara i ett A5-format eftersom jag tänker att det är den bästa storleken och storleken som jag föredrar själv; liten och behändig (men inte för liten för att kunna se vad man skriver).
 
Många av valen jag har gjort är baserade på mina egna "erfarenheter" med kalendrar, alltså vad jag själv föredrar att ha när jag letar efter nästa års planeringsbok.
 
Inte helt hundra på hur den ska se ut på insidan ännu, liggande eller stående anteckningskolumner, tidsmarkeringar osv, men det ska jag kolla upp mer imorgon (note to self: ring banken!).
 
Hoppas det har blivit lite klarare för vissa och lockar fler till att köpa ett exemplar!


Åskådarnas tankar, frågor och åsikter

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv