Startsidan   Om projektet   Kontakt Beställ Arkiv  


Praktexempel och en asagud

 
Japp japp, här är han. I alldeles egen person. Fast nej. Egentligen inte.
(Jag vet att ni inte vet vem jag menar att det ska föreställa (förutom de som kopplat ihop två med två), men jag vill bara säga att det inte gör något. Det kommer att framstå klart och tydligt när jag hittat rätt rekvisita osv.)
 
Hade i alla fall en testfotografering med Fanny idag (tur att man har så snälla och tålmodiga vänner som ställer upp i nöd) och det gick båda bra och dåligt, känner jag nu, så här några timmar senare. Precis efter kändes det inte alls bra för jag hade inte alls fått till ljuset som jag tänkte mig osv osv. Men, nu när jag tittar på resultatet kan jag ändå säga att det känns helt okej. Och detta kommer från en tjej som aldrig annars redigerar sina bilder i svartvitt = jag tycker det är ganska svårt att få till = det här kommer att bli en utmaning för mig (= ber min mamma om ursäkt i förväg för de eventuella humörsvängarna som kan komma att uppstå. Ja, du vet ju hur det är...)
 
Well, den här bilden är alltså tänk för min bror, som är tänkt att tas imorgon. Det kan komma att behövas lite tidsjusteringar i schemat för att det ska passa in i hans, men det löser sig, som Timbuktu säger.
 
Har spenderat de senaste timmarna åt att titta på youtube-klipp på tips för studiofotografering och innan jag bestämmer mig för om jag kommer ihåg allt eller totalt förträngt det behöver jag sova. Vilket är vad jag ska göra nu.
 
PS. Jag vet att ni inte vet vem jag menar att det ska föreställa (förutom de som kopplat ihop två med två), men jag vill bara säga att det inte gör något. Det kommer att framstå klart och tydligt när jag hittat rätt rekvisita osv.


Åskådarnas tankar, frågor och åsikter

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv