Startsidan   Om projektet   Kontakt Beställ Arkiv  


Massa massa tack

Sitter här och laddar upp med pepparkakste och pepparkakor inför mötet imorgon med Håkan på Skånetryck. Bilderna är klara, citaten/ordspråken är insamlade i en lista och det som är kvar är att skriva för- och eftertexterna jag ska ha. Jag ska också göra en plansch som jag ska se om jag kan få upp på de ställena där folk som har erbjudit sig att hjälpa mig att sälja min kalender. Nej, nu ska jag återgå till mitt Word-dokument som ligger uppe.
 
Här ska skrivas massa massa tack!
 
 
Just det! Fick ju in beställningsformuläret härom kvällen (halvvägs ner under täcket, redo att lägg amig och sova), men knappen fungerade inte då. Men min räddare i nöden, också kallad Dag, hjälpte mig så nu ska allt fungera som det ska. Så om det var någon som beställde då när knappen ej fungerade, beställ gärna igen!


Åskådarnas tankar, frågor och åsikter

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv