Startsidan   Om projektet   Kontakt Beställ Arkiv  


Ledig? Vad är det?

En välbehövd, avslappnande och mysig helg senare (läs "herregud-vad-uttåkad-jag-är-vad-gör-man-när-man-är-ledig-!?-helg") är jag på bana igen. På fredagen innan jul pratade jag med Per Tofft på Almanacksförlaget(/Almanacksbutiken.se) som var superstressad för att han skulle hinna till posten med sina leveranser innan de stängde kl 18 och frågade om han hade datummallar. Idag, en vecka senare, pratade jag med honom igen och vi gjorde upp en deal - han sponsrar mig med mallen och jag korrekturläser (läs "gör det tråkiga arbetet", som han sa) det som han behöver ha korrekturläst. Nemas problemas! Det ställer jag mer än gärna upp på! Så där har vi löst det.
 
Detta innebär att det är det enda jag väntar på för att kunna göra klart layouten och sen trycka den. Det i sin tur innebär att det förhoppningsvis (och förmodligen) kommer att vara klart strax efter nyår. Så nu ni! Nu är det inte långt kvar alls!
 
Nu ska jag hem igen och knepa och knåpa på layouten (ja, jag sitter i K10. Var skulle jag annars vara?)
 
Från oss alla (läs "mig") till er alla,
En riktigt god jul och ett gott nytt år!


Åskådarnas tankar, frågor och åsikter

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv