Startsidan   Om projektet   Kontakt Beställ Arkiv  


Arbetsmyra

 
D-dagen. Dagen D. Domedagen. Nej, inte riktigt domedagen, men The Day. The day with a capital D.
 
Vad pratar jag om?
 
DEADLINE är vad jag pratar om. Dagen har kommit då allt ska bli klart. Jag ska sitta hela dagen och redigera alla bilderna. Tog de två sista bilderna igår. Tacka vet jag min far som var gullig och ställde upp på den sista bilden. Den personen som jag egentligen skulle ha som modell på den bilden kunde inte (jag var ute i väldigt mycket sista minut när jag frågade honom) så min far hade som tur var en timme över till mig och ställde upp i ännu mer sista minut. Det blev en av de roligare bilderna bland de alla som ska vara med.
 
Jag minns inte om jag skrivit det innan men jag funderar på att ha färgbilder istället, hoppas att det går bra enligt Håkan på Skånetryck. Jag kom på efter några bilder att de passar bättre i färg än svartvitt.
 
Håll alla tummar ni har nu för att det här ska gå rätt till.
 
Nej, här kan inte jag sitta! Mars pankaka in i photoshop, Jossan!
 
Work-mode inkopplat. Tog på mig mustaschen också för att komma in i rätt stämning.


Åskådarnas tankar, frågor och åsikter

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv