Startsidan   Om projektet   Kontakt Beställ Arkiv  


12.12.12 - Allt för idag

 
Så här mycket har jag fått gjort idag - hela tre fotograferingar! (Jack fick vara med på ett hörn också för att han var snäll och hjälpte mig när jag skulle kolla ljuset.)
 
En snäll Daniel som klädde ut sig till cowboy åt mig, en tålmodig Christoffer som lät sin snälla flickvän hälla vatten på honom så att jag kunde få ett foto och en styck Jossan själv. Blev dock inte särskillt nöjd med bilderna på mig så tänkte passa på att de nya imorgon, då med ett helt annat koncept. "Not with a fizz, but with a bang" kan få bli en ledtråd för vad jag ska göra för nytt då.
 
Har även fått låna ett par rullskridskor av en före detta klasskompis så det blir också en till fotografering med Carolina imorgon.
 
Har dock stött på ett problem som jag hoppas kunna lösa. Det är framsidebilden till kalendern. Jag ville egentligen ha en bild från en gammal fotografering med Carolina och min hund (samma fotografering som header-bilden), men de tog jag som breddare eftersom jag då hade tankar på att bara göra en fotobok. Hoppas att jag kan trolla lite med de bilderna i photoshop, annars blir det en bild i repris som framsida - alltså en av de bilderna som också ska vara i kalendern.
 
Den här veckan har varit stressig annars (och det är bara onsdag idag), mer än förra. Det är mycket som ska göras. Kvällens uppgift kommer att bli att hitta fler ordspråk och citat att ha med i kalendern. Och eventuellt en affisch att sätta upp på lite olika ställen för att marknadsföra mig.
 
"Aldrig vila" har fått en ny innebörd för mig.


Åskådarnas tankar, frågor och åsikter

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv